آموزشی

بررسی کامل گوشیa98 ؛ پرچم‌دار در کاربرد و زیبایی! – تلگرام آپ

  • بررسی کامل گوشیa98 ؛ پرچم‌دار در کاربرد و زیبایی! – تلگرام آپ

    بررسی کامل گوشیA98 

    اوپو یکی از کمپانی‌های مطرح جهانی در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند، مدتی است که محصولات خود را در بازار موبایل ایران هم ارائه می‌دهد. گرم شدن بحث گوشی‌های اوپو در ایران، دلیلی شد تا یکی از گوشی‌های موفق این برند را مورد بررسی قرار دهیم. 

    گوشی اوپو A98 5G با صفحه نمایش بزرگ و 120 هرتزی، نوید تجربه کاربری استثنایی را به شما می‌دهد! 

    در این مقاله می‌خواهیم مشخصات فنی و ویژگی‌های برجسته گوشی اوپو A98 را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

    بررسی طراحی ظاهری OPPO A98 5G

    اوپو A98 5G با طراحی خلاقانه OPPO Glow، کهکشانی روشن در دستان شماست! سطح صاف و درخشان گوشی هوشمند اوپو A98 5G نه‌تنها خیره‌کننده به ‌نظر می‌رسد، بلکه در برابر خط‌وخش، اثر انگشت و سایش نیز مقاوم است. 

    در بخش پایینی گوشی اوپو A98 5G، اسپیکر دوگانه، جک 3.5 میلی‌متری صدا، میکروفون و سوکت تایپ سی (Type-C) قرار دارد. میکروفون ثانویه در قسمت بالایی تعبیه شده که برای جذب نویز و صدای محیط و کاهش آن‌ها و در نتیجه، راحتی کاربر، نقش بسیار موثری دارد.

    طراحی گوشی اوپو A98

    در بخش کناری گوشی اوپو A98 می‌توانید دکمه‌های تنظیم صدا، درگاه کارت حافظه و سیم‌کارت را مشاهده کنید. در لبه سمت راست نیز، دکمه پاور به‌ چشم می‌خورد. در واقع دکمه پاور با حسگر اسکنر اثر انگشت، یکی شده است.

    بررسی دوربین اوپو OPPO A98 5G

    این دستگاه هوشمند به یک سیستم تصویربرداری فوق‌العاده شفاف مجهز است که شامل یک دوربین مجهز به هوش مصنوعی 64 مگاپیکسلی می‌شود.
    دوربین اصلی این دستگاه به قابلیت‌هایی مانند پانوراما، فلش ال‌ای‌دی و HDR مجهز است که می‌توانید هنگام عکاسی از آن‌ها بهره ببرید!

    دوربین این گوشی در ثبت تصویر با نورپردازی متعادل و جزئیات، به‌طور فوق‌العاده‌ای عمل می‌کند. لنزهای فوق‌پیشرفته در کنار قابلیت اصلاح‌گری نور و رنگ توسط هوش مصنوعی، می‌تواند کیفیت عکس را برای ثبت خاطرات و لحظه‌ها به‌طور قابل‌توجهی افزایش دهد! 

    دوربین اصلی دارای یک ماژول و 3 حسگر است:

    یک حسگر 2 مگاپیکسلی ماکرو، یک حسگر 64 مگاپیکسلی واید با توانایی فوکوس خودکار و تشخیص فاز و یک حسگر 2 مگاپیکسلی برای سنجش و تشخیص عمق تصویر. 
    دوربین سلفی گوشی OPPO A98 5G 32 مگاپیکسل است و می‌تواند پرتره‌ها و عکس‌های سلفی شفاف و باجزئیات ثبت کند. 

    بررسی صفحه نمایش گوشی اوپو A98

    از تجربه تماشای همه‌جانبه در صفحه نمایش 6.72 اینچی گوشی اوپو A98 با نرخ تازه‌سازی فوق‌العاده بالا 120 هرتز لذت ببرید!

     صفحه نمایش گوشی اوپو A98 5G دارای تراکم پیکسلی، وضوح بالا و اشباع رنگ برای خلق تصاویری شگفت‌انگیز است. گوشی اوپو A98 5G نمایشگری با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل دارد و از نوع پنل IPS LCD بهره می‌برد.
    نرخ نوسازی در نمایشگر اوپو A98 5G هوشمند است و مطابق با فعالیت کاربر تغییر می‌کند و در راستای بهبود تجربه کاربر است.
    همچنین، نسبت نمایشگر به بدنه 4/91% است که سطح نمایشگر را به حداکثر می‌رساند و تجربه مشاهده وسیع‌تری را ارائه می‌دهد.

    بررسی عملکرد و باتری گوشی اوپو A98 5G

    گوشی اوپو A98 به باتری 5000 میلی‌آمپری مجهز است که از فناوری شارژ سریع 67 واتی SUPERVOOC بهره می‌برد. توسعه حافظه رم گوشی اوپو A98 5G و تراشه Snapdragon™ 5G با Qualcomm®، مدیریت انرژی کارآمد و عملکرد سریع را برایتان به ارمغان می‌آورد!

    باتری گوشی A98 اوپو در مدت‌ زمان 18 دقیقه تا نصف و در کمتر از 44 دقیقه کاملاً شارژ می‌شود. این باتری دارای نوعی خاص از مکانیزم سلامت باتری است که می‌تواند به میزان 2 برابر باعث افزایش عمر باتری شود.

    این باتری معرکه است، شارژ بالایی را نگه می‌دارد و از فناوری Power Delivery بهره می‌برد.

    عملکرد باتری گوشی اوپو A98

    بلندگوهای دوگانه استریو

    با گوشی اوپو A98 5G می‌توانید صدایی بلند، غنی و فراگیر را تجربه کنید!

    بلندگوهای استریوی گوشی اوپو A98 با بهبود تجربیات صوتی شما باعث واقعی‌تر و جذاب‌تر شدن بازی‌ها، موسیقی‌ها و ویدیوها می‌شود. یکی از قابلیت‌های جالب اسپیکر اوپو A98، امکان 2 برابر کردن ولوم و حجم صداست.

    در نتیجه، اگر بخواهید صدای اسپیکر، محیط را پوشش دهد، می‌توانید حجم صدا را 2 برابر کنید.

    وجود پشتیبانی جک 3.5 میلی‌متری نیز در گوشی اوپو A98 5G به شما این امکان را می‌دهد تا هر نوع هندزفری و هدفون ساده و سیمی را به آن متصل کنید.

     

    کیفیت پایدار گوشی اوپو A98 5G

    به گفته شرکت اوپو، گوشی اوپو A98 برای اطمینان از عملکرد مورد آزمایش قرار گرفته است. از بررسی دوام دکمه‌ها تا آزمایش‌های سقوط، بررسی‌ها نشان می‎‌دهند از استانداردهای بالای استقامت و کیفیت برخوردار است.

    سخن آخر؛ گوشی A98 اوپو، پیشگام در فناوری!

    گوشی اوپو OPPO A98 5G با طراحی عالی و شیک، فناوری پیشرفته و عملکرد قدرتمند، تجربه کاربری جذابی به کاربران گوشی‌های هوشمند ارائه می‌دهد. گوشی اوپو OPPO A98 5G به همان میزان که از نظر بصری جذاب است، کاربردی نیز به ‌شمار می‌رود.

    عملکرد یکپارچه، دوربین فوق‌العاده برای ثبت تصاویر دیدنی و شارژ فوق‌سریع تنها برخی از ویژگی‌های این گوشی قدرتمند محسوب می‌شوند که آن را به گزینه‌ای محبوب برای علاقه‌مندان به حوزه فناوری و گوشی‌های هوشمند کاربردی تبدیل کرده است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا